Har vi Sveriges bästa kundservice?

Det är upp till våra kunder att avgöra, men vi lovar att vi alltid springer den där extra milen för våra kunder, vi vill inte vara som alla andra, vi är personligare och lite roligare.
Vi tror och hoppas att du kommer märka detta vid kontakt med oss.

Personligt bemötande

På Varsam arbetar bara människor, inga robotar som hos andra aktörer. Vi älskar att prata med våra kunder och gör det allra helst över telefon.
Försäkring kan ofta upplevas svårt och då kan det vara skönt att prata med en människa som hjälper dig att förstå.
På så sätt skräddarsyr vi tillsammans den rätta försäkringslösningen för just dig.

Inga krångliga talsvar

Det ska vara snabbt och enkelt att komma i kontakt med sitt försäkringsbolag, därför har vi sett till att det endast finns ett knappval när du kontaktar oss, du trycker 1 för att komma till skador annars väntar du bara kvar så svarar vi och hjälper dig så fort vi bara kan.

Usch för telefonkö!

Att vardagarna kan vara stressiga känner vi väl alla till och därför gör vi allt vi kan för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Hos oss kan du alltid välja att bli uppringd om det mot förmodan är kö när du försöker nå oss - istället för att behöva sitta och vänta med telefonen i handen.

 
 

 
 

Våra öppettider:

  • Måndag 08.00 - 20.30

  • tisdag 08.00 - 20.30

  • onsdag 08.00 - 20.30

  • torsdag 08.00 - 20.30

  • fredag 08.00 - 17.00

  • Lördag 10.00-13.00